środa, 20 kwietnia 2016

Cześć! Zaniedbuje trochę bloga... Postanowiłam, że w końcu dodam coś!
Podążając za największymi trendami z sieciówek odzieżowych mam na sobie bejsbolówkę (często teraz spotkacie się z tzw. bomber jacket), czapkę z daszkiem, dłuższą sukienkę przylegającą do ciała, hipsterski plecak i oczywiście buty marki Nike. Stylizacja ta nie wyróżni nas z tłumu ale sprawi, że będziemy należeli do najmodniejszych osób na ulicy. Jeśli chodzi o bomber jacket polecam Wam odwiedzić sklep Zara, a świetne sukienki znajdziecie w Stradivarius (w Zarze również!).
Aby być na bieżąco i wiedzieć co u mnie słychać zapraszam na:
SNAPCHAT: naastiaaa
INSTAGRAM
FACEBOOK


















7 komentarzy:

  1. Na niektorych zdjeciach przypominasz mi Miley Cyrus z kiedys :D
    Swietna stylizacja:)
    Http://dramabeautyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. O jejku super zdjecia
    Buziaki x

    OdpowiedzUsuń
  3. jejku jesteś śliczna, przypominasz mi Cindy Kimberly
    A stylizacja super, w moim stylu :)

    Jeśli Ci się spodoba skomentuj, zaobserwuj.. Odwdzięczę się :)
    http://rougeper.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny look, masz niesamowitą urodę :)
    Bardzo mi się podoba ostatnie zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Do twarzy Ci w czapce z daszkiem. Pozdrawiam:***

    OdpowiedzUsuń
  6. wow! świetna stylizacja :) sesja na parkingu super!

    http://skcreateanddesign.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. chciała bym mieć taka figurę :D super post :)

    OdpowiedzUsuń