niedziela, 20 września 2015

Star

Cześć! Niedawno odwiedziłam Mohito, od razu w oko wpadł mi płaszczyk, który możecie zobaczyć na zdjęciach. Według mnie pasuje niemal do wszystkiego! Pastele, biel i czerń to kolory, które uwielbiam. Pierwszy raz kupiłam spodnie z wysokim stanem, są bardzo wygodne i idealne na każdą okazję (nie obyło się bez dziur na kolanach). Noszę do nich krótkie bluzki, ale też dłuższe (jednakże te drugie wkładam do środka). Współgrają z szpilkami jak i sportowymi butami. Mogę śmiało powiedzieć, że jestem zadowolona z ostatnio zakupionych ubrań, ale fenomenem dla mnie są Superstary! Kiedyś pisałam Wam o ich tańszych zamiennikach, szczerze powiedziawszy wcale nie byłam przekonana do tego modelu, a tym bardziej koloru białego. Po założeniu ich w sklepie byłam w szoku, okazało się, że naprawdę niesamowicie wygodne (wygodniejsze nawet niż ostatnio kupione Nike Nightgazer).





















Buty- Adidas Superstar
Płaszcz- Mohito
Torebka- Stradivarius
Spodnie- Bershka
Koszula- Bershka
Okulary- Diamante Wear

15 komentarzy:

  1. Ale Ci juz włoski urosły śliczna stylizacja i Ty :*

    OdpowiedzUsuń
  2. I'm impressed, I have to admit. Seldom do
    I encounter a blog that's both educative and interesting, and let
    me tell you, you've hit the nail on the head.
    The issue is something that not enough people are
    speaking intelligently about. Now i'm very happy that I
    found this in my hunt for something relating to this.

    Also visit my web blog lasertest

    OdpowiedzUsuń
  3. I love your blog.. very nice colors & theme. Did you design this website yourself or did
    you hire someone to do it for you? Plz answer back as I'm looking to
    design my own blog and would like to know where u got this from.
    many thanks

    My site :: lasertest

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Design my website did my friend. It was special for me :/

      Usuń
  4. Super płaszczyk :)
    http://mishelle-a.blogspot.com/2015/09/260915-r.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  5. Płaszcz mistrzostwo jest prześliczny!!
    stylizacje-zyciem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajna stylizacja, chociaż ja na jesień szukam spodni już bez dziur, takie czarne zdecydowanie by mi się przydały. :) płaszczyk bardzo ładny, świetnie w nim wyglądasz. :)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie mi też przydałyby się czarne, z wysokim stanem i bez dziur :D

      Usuń
  7. Jaki śliczny płaszczyk.
    Idealnie do ciebie pasuje.
    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja elegancka a zarazem wygodna ;) śliczne zdjęcia zapraszam do mnie http://kuraibanii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. wooow ! ale świetna stylizacja,zdjecia mistrzostwo i Twoja osoba !!! <3 !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Everyone loves it when folks comе together and share oрinions.
    Great site, continue the ցood wօrk!

    OdpowiedzUsuń