niedziela, 2 sierpnia 2015

Zacznij łączyć style!

Zacznij łączyć style!- takie motto chciałabym przedstawić Wam na wstępie. Wiem jak jest w większości przypadków osób, które wchodzą na mojego bloga. Podobają się Wam stylizacje, które sami założylibyście np. do pracy, ale mniej pasują Wam wszelkie "dziwne" (wg Was) połączenia. Pytacie: "Szpilki i dresy?! Serio?!"... Gdyby nie fakt, że dresy są z takiego materiału, a nie np z jedwabiu, a wyglądałyby tak samo, wtedy tego typu pytań/ komentarzy nie byłoby. Powinno Was to zastanowić... Nie jestem znawczynią mody, wg mnie moda to pojęcie względne i każdy może ją inaczej interpretować. To co siedzi w mojej głowie przekładam na stylizację, nie zwracając uwagi na zniesmaczone osoby. Jednym moim czytelnikom podoba się, gdy stylizacje są kobiece, innym streetwear, a jeszcze inni piszą do mnie z pozytywnymi reakcjami na takie połączenia. Jesteście w różnym wieku, ja także ubieram się nie zawsze adekwatnie do mojego wieku, nie podpasuję stylem do wszystkich. W sumie to nawet nie chcę! Wolę się czymś wyróżnić, niż nie odbijać się na tle wszystkich :) Co do stylizacji poniżej- w lato jest różna pogoda, my chodzimy do pracy, na zakupy, spotykamy się ze znajomymi. Uważam, że w chłodniejszy dzień czy wieczór idealnym rozwiązaniem będą dłuższe spodnie i krótka bluzka (tzw. crop top). Narzutka w razie gdyby wieczorem zrobiło się jeszcze chłodniej. Założyłam szpilki, gdyż tak właśnie widziałam cały look w głowie, poza tym chciałam dodać kobiecości nie tylko poprzez pomalowanie ust szminką o wyrazistym kolorze. 
















Dres- Adidas
Szpilki- Zara
Narzutka- Mohito
Crop top- Virgo Wear

9 komentarzy:

  1. dresy i szpilki, serio? :/
    Rozczarowałaś mnie, poprzednie posty byly bardzo fajne, ale ta stylizacja jest okropna...

    OdpowiedzUsuń
  2. dresy i szpilki to raczej slabe polaczenie, nie uwazasz?
    dobra,mozna laczyc style ale bez przesady. rownie dobrze moglabys ubrac suknie wieczorowa i kalosze...

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie tam się podoba. Jestem pozytywnie zaskoczona. Nigdy nie wpadłabym na takie połączenie :o

    OdpowiedzUsuń
  4. bez jaj już tak nie szalej laska! +tak gorąco a ty narzuta i dresy ? może coś wakacyjnego a nie dres i szpilki?

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie to bardzo dobre połączenie. Sama nie wpadłabym na połączenie szpilek, dresów i swetra. NIGDY! Tobie się to udało i efekt jest...no...świetny!!!
    Może wpadniesz do mnie?
    www.my-seamless-life.blogspot.com
    Jeśli nie to przepraszam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super. Szpileczki z dresami sa bardzo kobiece i seksowne. Podoba się.

    OdpowiedzUsuń