poniedziałek, 4 maja 2015

Gang by fandango

Cześć wszystkim! Sobotę miałam bardzo pracowitą, parę sesji w ciągu paru godzin... Przynajmniej pogoda była zadowalająca :) Pierwsze zdjęcia, jakie Wam przedstawię są w roli głównej z bluzką marki Gang by fandango, która pojawiła się niedawno na polskim rynku. Wcześniej mogliście usłyszeć o snapbackach czy np. okularach marki Fandango. Wywodzi się to jednak z jednej gałęzi. Bluzkę uwielbiam dosłownie za wszystko! Jakość wykonania bez zarzutów :) Ostatnio wspominałam Wam o butach firmy Adidas #superstar. Znalazłam boskie zamienniki tego modelu w H&M! Nie mogłam się powstrzymać i wybrałam trampki koloru czerwonego... Widziałam także na stronie identyczne w kolorze białym oraz czarnym. Chyba Was nie zaskoczy, że do stylizacji dodałam snapbacka KATO z colabo Snapbox i Fandango :) Moja wisienka na torcie! Co myślicie o takim zestawie? Do szkoły, na grilla, do znajomych? ;) Przesyłam Wam mnóstwo pozytywnej energii! Buziaki :)





















FOT. ZUZIA LEWANDOWSKA

BUTY- H&M
BLUZKA- GANG BY FANDANGO
LEGGINSY- H&M
SNAPBACK- FANDANGO/ SNAPBOX

10 komentarzy:

  1. zdjęcia na tle tego gruzu są obrzydliwe..

    OdpowiedzUsuń
  2. Ubior ok ale zdjecia fatalne ..

    OdpowiedzUsuń
  3. Do tej pory było mega fajnie ale ta sesja jest tak zła, że aż boli. Stylówka fajna, ciekawe przełamanie bandanką i butami, gdyby nie te zdjęcia efekt byłby świetny ale przez to jak to zostało pokazane (może poza kilkoma ujęciami) znacznie traci ten wpis. Jednak i tak wyczekuję następnych postów bo masz dobry gust i wyczucie ale liczę na zmianę fotografa bo przed tym jeszcze długa droga do robienia dobrych zdjęć tego typu, może w innych sprawdza się lepiej nie wiem bo nie znam ale ta sesja jest tragiczna mimo, że styl dobry i modelka dobra, nawet pomysł całkiem fajny z lokalizacją więc chyba przyczyna tkwi w umiejętnościach fotografa. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wcale nie licze na zmiane fotografa a na to ze komentujace Anonimy pokazą nam swoje fanpage .. Fit jak zwykle na wysokim poziomie.. Duze elo ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, wielkie dzieki! ;)
      Co do fotografa to w umiejętności Zuzi nie śmiem watpic, z czym przekonacie sie w poście pt. 'Art'. Jedni sa przyzwyczajeni do robienia artystycznych zdjec, a inni do zwykłych typu fashion. Dlatego prosze, aby kazdy przyjrzał sie dluzej zdjęciom Zuzi i odnalazł COS w nich ( kazde zdjecie ma inna historie/ przekaz itp)

      Usuń
  5. Prosze zmien fotografa, te ujecia sa fatalne, naprawde uwierz nam :). W ogole Ty i stylizacja super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylowka ok.... zdjecia OKROPNE.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przytyłaś troche,chyba ❓

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pracuję nad pośladkami, stąd kształtniejszy wygląd nóg, ud itd :)

      Usuń
  8. gdzie i u kogo scinalas wlosy ?

    OdpowiedzUsuń