poniedziałek, 13 kwietnia 2015

White

Dziś zaprezentuję Wam stylizację, która według mnie jest idealna na każdą okazję. Nie ulega wątpliwości, że w tym sezonie fenomenem są białe trampki. Wszystkim z pewnością wyobrażają się białe Convers'y, czy też Superstar marki Adidas. Ale przecież istnieją inne, tańsze i równie modne białe buty sportowe! Ja z takiego zamiennika skorzystałam :) Błękit połączony z bielą to coś na wiosnę, tak samo jak pastele i beże. Fani stylu streetwear pozostaną czy czerni i bieli, z elementami różnych kolorów, jakie np. ma do zaoferowania marka Lifestab. Jednakże dla mnie największą furorę robi nowa kolekcja Gang by Fandango, która jest co jakiś czas uzupełniana. Skarpetki/ podkolanówki colabo z marką Ugly są po prostu sztosem! Ostatnimi czasy zastanawiałam się nad Bucket Hat, bez wątpienia te czapki robią się coraz popularniejsze, na razie jednak pozostanę przy moim nowym snapack'u The Hive :) Nie bójcie się ryzykować, wprowadzać czegoś nowego i łączyć różnych rzeczy. Buziaki :)
PS na zdjęciach mam czapkę Fandango oraz The Hive :)






















Spodnie- H&M
Buty- CCC
Kurtka- Bershka
Bluzka- Bershka
Czapka KATO- Fandango/ Snapbox
Czapka FURTHER- The Hive
Okulary- C&A


9 komentarzy:

  1. świetna stylizacja, mogę jeszcze zapytać mniej więcej o cenę kurtki i czy były inne kolory?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurtka byla dostepna tylko w tym kolorze. Kupiłam ją na wyprzedażach za ok. 100zł. Nie pamietam w tej chwili dokladnie ;)

      Usuń
  2. Bardzo fajny post dostosowalas ceny tak zeby kazdy mogl sobie pozwolic na tego typu look i zdjecia sa bardzo ladne . Nareszcie wykorzystujesz swoje mozliwosci bo rzadko kto jest tak fotogeniczny ! Masz u mnie meega plusa! Gdybys mogla zrob post o dloniach . Paznokcie ksztalt i porady zawsze masz extra wypielegnowane dłonie . Pozdrawiam i oby tak dalej . Starsza kolezanka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło! :) co do paznokci to juz od dawna mysle o takim poście, jednakze ja w zaden sposob nie dbam o nie, dlatego post ciagle przekładam. Postaram sie jednak cos wykombinowac, ze wzgledu na mase pytan o moje paznokcie :)

      Usuń
  3. Masz swietna figure! Jakie rozmiary nosisz?

    OdpowiedzUsuń
  4. kiedy nowy post ? :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia mnie powaliły! *.* Cuudowna stylizacja! ♥

    http://alieever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń