sobota, 18 lipca 2015

#streetwear

Witajcie kochani! Z pewnością wyjeżdżacie teraz nad morze czy jezioro, ale pogoda nie zawsze jest idealna na plażowanie. Uwzględniam poniżej stylizację na wypad nad wodę niekoniecznie z myślą o kąpieli lub opalaniu się. Look jest też świetną przykrywką stroju kąpielowego! Enjoy :)
PS. Pytaliście o post na temat włosów jak i pielęgnacji. Piszcie w komentarzach jak chcecie, by ten post wyglądał.























Buty- Nike Air Max
Sukienka- Diamante Wear (preorder.pl)
Nerka/ saszetka- Diamante Wear
Bluzka- Gang by Fandango
Okulary- Diamante Wear

17 komentarzy:

  1. Super by było jak opisalabys kosmetyki jakich używasz . Szampon odżywka. Czy prostujesz włosy . Czy jesz coś na ich wzmocnienie, lub czy bierzesz jakies tabletki czy ampułki na włosy. Jak często je podcinasz . Jak robisz ze ci się nie pusza I są tak ładnie ujarzmione. Czy masz gęste z natury ?:) czy farbowalas kiedyś ?:) czy lubisz swoje włosy i czy chciałabyś kiedyś zmienić kolor ? Czy ci wypadają ,łamią się ,masz z nimi jakieś problemy ?:) ile lat zapuszczalas swoją poprzednia długość włosów ? Czy lepiej czujesz się w tamtej długości czy w tej ? Czy na codzień rozpuszczassz je czy wolisz jakieś upięcia ? Lubisz warkocze ,kitki? Jakiej szczotki używasz ?:) czy lubisz robić sobie loki ? Czy zasypiasz z mokrym włosami czy je suszysz?
    ALE SIĘ ROZPISAŁAM; D pozdrawiam . Piękna z Cb dziewczyna . Wyglądasz b dojrzale jak na swój wiek. Ja w twoim wieku nie miałam takich kształtów :) i czekam również na post o pośladkach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko o czym wspomniałaś uwzględnię! Bardzo mi miło, dziękuję :) Post o włosach jak i pośladkach pojawią się niebawem!

      Usuń
  2. Ale mega stylizacja! <3
    xmaalw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem jak najbardziej na tak. Miejsko nad jeziorem czy morzem. LUBIĘ TO !

    pozdrawiam.

    www.xagathelle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia ;**
    Powodzenia w dalszy blogowaniu <3
    http://juvinblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się Twoja stylizacja - jest miejska, a jednocześnie letnia, wakacyjna. W dodatku połączenie tych dwóch kolorów zawsze jest modne, co nie?:) Zazdroszczę Ci morza!

    OdpowiedzUsuń
  6. Napinasz te łydki,a są mega słabe.

    OdpowiedzUsuń
  7. schudlas cos ostatnio, bo nogi twoje wydaja sie byc duzo szczuplejsze?

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny outfit! *.*
    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienka na plaże to najlepsze rozwiąanie - jest właśnie "narzutką" na stroj kapielowy i jest bardzo wygodna :) Świetne zdjęcia! :)

    Nowy post! :)
    www.sandryyshen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia, jesteś naprawdę śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekam na post o ćwiczeniach. Bardzo mnie motywujesz i mam nadzieje ze podzielisz się ze mną ćwiczeniami czy też treningami jakie robisz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi niezwykle miło, jednakże zdrowie nie pozwoli mi przez dłuższy czas na ten post jak i ćwiczenia. Trzymam kciuki byś osiągnęła wymarzoną figurę! :)

      Usuń
  12. Gdzie kupiłaś te buty? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobra stylówka zapraszam do mnie :D
    http://blvckswvg21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń