poniedziałek, 15 grudnia 2014

Mosquito

Cześć ! Ostatnio pomyślałam, że przecież nie mam nic na wigilię klasową, która już niebawem! Zamówiłam sukienkę na Mosquito. Dostałam ją dokładnie po 25h. Byłam niezmiernie zaskoczona tak szybką wysyłką! Ponad to w prezencie dostałam wiele kuponów rabatowych, czuję, że jeśli zdążę to wykorzystam z Golden Rose :) Jestem zadowolona z wyboru niby zwykłej dresowej sukienki, jednak dodając do niej pewne elementy mojej garderoby zrobiłam z niej 'niezwykłą' sukienkę dresową. Enjoy!



















SUKIENKA- MOSQUITO
BUTY- CROPP
TOREBKA- STRADIVARIUS LIMITED EDITION
RAMONESKA- H&M
OKULARY- C&A
ZEGAREK- ICE WATCH

5 komentarzy:

  1. Też mam jedną dresową sukienkę i ją uwielbiam bo jest strasznie wygodna ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, taca z mojego bloga, o którą pytałaś jest z ikei :*
    Ps. Piękna sukienka!!!! :)
    www.llealicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. sukienka super. jaki rozmiar zamowilas?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdaje się, było to XS/S, ale ja ogólnie niska jestem :D

      Usuń