poniedziałek, 29 września 2014

Black & Red

Po ostatniej sesji miałam totalny mętlik, które zdjęcie wybrać na bloga! Było ich mnóstwo, więc też sporo zobaczycie tutaj :)
Co do look'u- połączyłam czarny z czerwonym, co daje świetny zestaw. Mimo, iż botki są na obcasie to wbrew pozorom są wygodne. Niestety idzie jesień, czas się grubiej ubrać. Dobrym rozwiązaniem jest skórzana kurtka, która nie jest ani za ciepła ani za letnia :)

























SHOES- CROPP
SHIRT- HOUSE
LEGGINSY- H&M
JACKET- H&M

8 komentarzy:

  1. Zestaw świetny a po botkach od razu widać że wygodne :) bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
  2. slicznie wygladasz..koszula jest wspaniala :)

    jolahogg.blogspot.ie

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się styl w jakim prowadzisz blog, co byś powiedziała na wzajemne obserwowanie? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O mój Boże, jesteś taka piękna, powinno się być wzorem!
      Kocham Twojego bloga <3
    Jestem twoim najnowszym naśladowcą i chciałbym, jeśli można sprawdzić mój blog i może podążać z powrotem:
    http://voguebeach.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  5. Przesliczny zestaw <3
    Uwielbiam Twoja koszule ;)


    zapraszam: gertrama.blogspot.com
    obserwujemy? Odp u mnie ;*

    OdpowiedzUsuń